OglasSpletna promocija

CPM - kaj je to? Kako uporabljati CPM v oglaševanju?

Z organizacijo medijev in kontekstno oglaševalsko akcijo na mreži, vsak oglaševalec izračuna ocenjene proračun. Stranka oglaševalska akcija je pomembno, da vidite, kako se sredstva, namenjena za njegovo izvajanje, ali je bil denar porabljen in učinkovitost, s katero se uporabljajo kot je predvideno. Izračun učinkovitosti oglaševanja proizvoda v medijsko načrtovanje, ki temelji na več kazalcev, od katerih je eden indeks CPM. Kaj je ta številka, kako jo uporabljati - najdete spodaj.

CPM - zakaj je to potrebno

Kaj je CPM oglaševanje, je bilo znano že od prejšnjega stoletja. Modul se uporablja v vseh oglaševalskih akcijah, ki so potekale v medijih. Založništvo, televizijske in radijske postaje še vedno uporabljajo to sliko za izračun stroškov oglaševanja. CPM se uporablja v primeru, ko gre za ceno prikaznega oglaševanja ni en sam cilj, in na tisoče možnih kupcev. Ob istem času, in je bila dana v promet, ta izraz. Lastniki oglaševalskih platform lahko deluje le z njihovo kroženje in tematskim poudarkom, da je bila določena stopnja CPM, oglaševanje, pri čemer upošteva ta vrednost je bilo produktivno.

definiranje CPM

Preprosta definicija CPM - cena na tisoč je. Izvira iz imena modula angleških besed za ceno na tisoč, kjer M - rimska številka, kar pomeni, 1000. Tako je vprašanje, kaj je CPM, lahko rečemo, da je to cena na tisoč prikazov oglasov. Več časa pa je oglaševanje na straneh časopisov in revij, pogosteje se predvaja na radiu, ali brati na TV kanal - večjo hitrost tega dejavnika.

Računanje CPM oglaševalske spletne oglaševalske akcije

Na internetu, vloga oglasa običajno igrajo pasic - te nadležne pop-ups, ki so tako priljubljena med uporabniki, in ki prinašajo denar lastniku oglaševalskih platform. Bolj priljubljena stran, več ljudi, ki iščejo na tej spletni strani, dražje oglaševanje na tej spletni strani bo stala stranka.

Oglaševalci zanima v čim večjem številu uporabnikov, ki so videli transparent. Torej, kaj je CPM, je mogoče dokazati matematično, kot sledi:

CPM = (skupna cena naročila oglaševanja) / (načrtovano število ogledov na dan banner) * 1000.

Zdaj je jasno, CPM - kaj je to. V oglaševanju je eden najpomembnejših kazalnikov. Oglaševalec lahko izračunate, koliko denarja boste morali plačati lastnik spletne strani, da se zagotovi, da so podatki, navedeni tisoč uporabnikov v omrežju.

Vizualno, lahko ta izračun se dokazuje preprost primer. Stroški dajanje banner na spletni strani portala je, na primer, 400 $ na teden, statistika te spletne strani je razvidno, da brskanje teden na mestu približno 10 tisoč. Uporabniki. Tako preprost izračun daje vrednost:

CPM = $ 400/10 000 * 1000 = 4 $ na tisoč prikazov oglaševanje informacij.

Oglaševalci morajo razumeti, da je preprost prikaz banner na tematski spletni strani predvsem informativne narave. Nobenega zagotovila ni, da vseh deset tisoč ljudi je, ki so obiskali stran, se prepričajte, da kliknete na banner. ali obiskovalec bodo želeli povezati ali ne - to je odvisno od privlačnosti pasico in informacij, ki so objavljene na njem. Vsaka stran mora zagotoviti vse podatke za izračun možnost CPM. To je dobičkonosna, da lastnik spletnega mesta, boste razumeli. Toda oglaševanje, njegova kakovost in zanimiv za končnega uporabnika so vključeni v nalogo kupca.

Podpora modul CTR, metode za izračun

Da bi zmanjšali stroške, naj razmisli še kazalnik - CTR indeksa. Ime izhaja tudi iz angleškega jezika, ki je v celoti zveni kot stopnjo klik skozi - CTR stopnji. CTR vam pokaže, koliko ljudi je kliknilo na banner in pojdite na stran za oglaševanje stranke. Ta modul je odvisna pravilnost izbrane spletne strani, saj je bolj ustrezen in potreben videz oglaševanja, večja je verjetnost, da obiskovalec zanima informacij in klikov na banner. Metoda za izračun tega kazalnika je, kot sledi:

CTR = (število uporabnikov, ki so kliknili na banner) / (načrtovano število ogledov v Banner dan) * 100%.

Na primer, če je 20 tisoč ljudi, ki so videli v oglasih, ki so sledili povezavo 800 uporabnikov, potem je CTR 800/20 000 * 100 = 4%, kar je nad spodnjo mejo.

Empirično dokazano, da je minimalna CTR 3-5%. Če je manj, potem bo cena na potencialne stranke presega pričakovanega dobička, in oglaševanje se šteje za neveljavno.

Uporaba indeksov

CPM se lahko uporablja pri izbiri ozko ciljno občinstvo. Na primer, pri naročanju platformo banner stran ponuja oglaševalcem podatke o starosti, spolu, kraj bivanja, interesi vseh registriranih obiskovalcev. Tako se prikaže želeni napis samo za tiste uporabnike, na katerih je bila izračunana promocijski izdelek. Proračun kampanje hkrati porabi bolj gospodarno in bolj učinkovito.

Morate upoštevati tudi dejavnost stalnih članov. Bolj pogosto isti obiskovalec vidi isto oglasa izdelka, ki je več denarja obremenjen od oglaševalcev, vendar je kupec na stranko iz tega postane več. Zato indeksi pismeni izračun CPM in CTR v povezavi z globoko analizo podatkov, ki jih te oglaševalske platforme bi dosegli želenih rezultatov za stranko.

Druga točka, ki jih je treba upoštevati ob začetku kampanje. Plačilo je lahko izpostavljena ali v smislu CPM, ali CTR. Z drugimi besedami, mora kupec razumeti bistvo oglaševanja modulu CPM banner - ne gre za plačilo za klik, vendar samo za oglaševanje predstavitev izdelka

seštejemo

Na vprašanje, kaj je CPM, lahko rečemo, da je ta možnost ena izmed najbolj pomembno pri analizi učinkovitosti posameznega oglasa, in prav tako je treba upoštevati pri izračunu oglaševalski proračun. Upoštevati in znesek domnevnih stikov potencialni kupec z informacijami o oglaševanju, in stroški postavitve na banner na več mestih s podobno tematskim fokusom. Glede na te parametre, je mogoče izračunati učinkovitosti posameznega oglasnega platforme in uspešno obvladali oglaševalski proračun.

Similar articles

 

 

 

 

Trending Now

 

 

 

 

Newest

Copyright © 2018 sl.unansea.com. Theme powered by WordPress.